Kino plenerowe: Amerykański Film Reklamowy 2019

Jeżeli są wakacje, to musi być i kino plenerowe, dlatego wszystkich fanów dobrych filmów serdecznie zapraszamy na letnie pokazy pod gwiazdami na placu przy Białostockim Ośrodku Kultury!
Podczas wakacyjnych wieczorów zaprezentujemy filmy, które dostarczą Wam na pewno wielu emocji i wzruszeń, pozwolą odkryć nowe obszary, a czasami zwyczajnie rozbawią!

Nasz pierwszy tego lata filmowy pokaz w plenerze to

Amerykański Film Reklamowy 2019 – Sztuka i technika

3 lipca 2020, godz. 22:00
Plac przy BOK-u, ul. Legionowa 5
wstęp wolny
ilość miejsc ograniczona*

* W tym roku, z powodu pandemii wirusa SARS-COV-2 obowiązują nowe wytyczne uczestnictwa w naszych wydarzeniach plenerowych.
Prosimy o zapoznanie się z nimi:
Wytyczne dla kina plenerowego i imprez plenerowych BOK

Amerykański Film Reklamowy 2019 Sztuka i technika / The Art & Technique of the American Commercial 2019

Zestaw filmów reklamowych wyróżnionych przez prestiżowe Stowarzyszenie Niezależnych Producentów Reklamowych (AICP) i włączonych do kolekcji Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Nowym Jorku (MoMA) to szansa zobaczenia współczesnej Ameryki w nietypowy sposób.

Oto życie codzienne Amerykanów, z perspektywy produktów i usług, których używają. Oto ich troski i obawy, łącznie z nawiązaniami do ruchu Me Too (film animowany „Survivors Story”) i do niestabilnej sytuacji politycznej w różnych częściach świata (kampania New York Timesa). Oto wezwania do wspólnego działania na rzecz młodzieży (film “Witamy w Global Girls Alliance”, zrealizowany dla Fundacji Obamy przez Moxie Pictures), w którym wystąpiła Michelle Obama, żona byłego prezydenta USA, która angażuje się w działania prospołeczne.

Zobaczymy nowe prace takich reżyserów jak: Spike Jonze, David Shane, Martin de Thurah, Errol Morris, Steve Miller, Randy Krallman, a także film “Seven Worlds” nakręcony dla marki Hennessy przez supergwiazdę – Ridleya Scotta. Jak zwykle mamy tu do czynienia z perfekcyjną pracą z obrazem i dźwiękiem oraz zaawansowanymi efektami specjalnymi.

Poznamy nowe kreacje marek: Skittles, Snickers, Nike, Macy’s, AT&T, Travel Oregon, Squarespace, PRADA, Nike – przeznaczone na rynek amerykański. Przypomnimy sobie kontrowersyjną reklamę Libresse “Viva La Vulva” w reżyserii Kim Gehrig oraz “Endless Stories” – film zbudowany z samych zdjęć fotograficznych z kolekcji Getty Images.

Jury AICP nagrodziło też teledyski: Childish Gambino, Vince Staples, LCD Soundsystem oraz prace studentów Akademii Filmowej Badenii-Wirtembergii i Art Center College of Design.

Czas trwania: 75 min

Galeria

Kino plenerowe 2020_AFR (1) Kino plenerowe 2020_AFR (2) Kino plenerowe 2020_AFR (3) Kino plenerowe 2020_AFR (4) Kino plenerowe 2020_AFR (5) Kino plenerowe 2020_AFR (6) Kino plenerowe 2020_AFR (7) Kino plenerowe 2020_AFR (8) Kino plenerowe 2020_AFR (9)
Ostatnie komentarze
  • Anna Blanche z www.no-noo.com:

    Oby więcej takich murali :)

    5 lat temu

  • Andrzej Rogowski:

    Karol You Are Doing The Right Thing. Thank You For That.

    5 lat temu

  • norm777:

    W niedzielę są dwa filmy dla chłopców, a można było Madikę dać w niedzie

    5 lat temu

  • mapet:

    Ja jestem zwolennikiem teatru Imka w Warszawie. Jestem tam regularnie widzem. Ni

    5 lat temu

  • MOGO:

    Świetna sprawa! Takie warsztaty w Białym...suuuperowo!

    5 lat temu