Informacja o zamknięciu BOK, odwołanych wydarzeniach i zwrotach zakupionych biletów

Szanowni Państwo!

Z przykrością informujemy, że decyzją Rządowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego wszystkie instytucje kultury, w tym Białostocki Ośrodek Kultury (kino Forum i klub Fama przy ul. Legionowej 5 oraz Centrum im. Ludwika Zamenhofa przy ul. Warszawskiej 19) będą nieczynne od 7 listopada do 27 grudnia 2020 roku.

Bilety (wraz z paragonami!) zakupione na wydarzenia w kasie można zwracać od poniedziałku do piątku:
– w kasie kina Forum w godz. 11:00-19:00
– w kasie Centrum im. Ludwika Zamenhofa w godz. 9:00-16:00

Bilety zakupione online będą zwracane sukcesywnie. W celu zwrotu biletu zakupionego online należy napisać na adres: kasa.forum@bok.bialystok.pl – podać imię i nazwisko osoby kupującej bilet oraz numer zamówienia PRO.

UWAGA: Bilety na wydarzenia z 2020 r. można zwracać tylko do końca roku. W nowym roku kalendarzowym zwrot biletów na wydarzenia z poprzedniego nie będzie możliwy. Bilety na wydarzenia przeniesione z 2020 na 2021 rok nie będą również mogły być wykorzystane w nowym terminie.